חנות תפילין קדושים תהיו
שיווק תפילין ומוצרי סת"ם מהודרים עם כשרות מהודרת

תפילין למכירה – ניתן לרכוש אצלנו בתי תפילין מהודרים שנבחרו בקפידה, בדגש על סטנדרט איכותי גבוה ופיקוח הלכתי, עם דקדוק על פרטי ההלכות המרובות והקפדה על ההידורים. כסטנדרט כל בתי התפילין עשויים מגלם אמריקאי קפוא בלבד. העורות נשמרים בהקפאה ללא חומרים נוספים ונשלחים לישראל במטוס. העור, מבהמה גסה איכותי מאוד וחזק. ללא חשש עיבוד נוכרי כלל. העור נשאר טרי, חזק ויציב. הקפדה על חשש נקב קל בחלל הבית, ש' משוכה כולה ידנית, בתי הראש פרודים לגמרי, פיקוח הדוק ועוד חומרות מיוחדות נוספות. בכשרות ראש מכון יד רפאל, הרב שלמה מועלם שליט"א
פארך חבוש עליך - התפילין הקדושות
-
תפילין למכירה בהמה גסה מעל 30 הידורים – "למען תהיה תורת ה' בפיך"
₪2,300.00 – ₪2,550.00 בחר אפשרויות -
תפילין פצפונים מעל 50 הידורים – "ואתם תהיו לי ממלכת כהנים וגוי קדוש"
₪4,500.00 – ₪4,750.00 בחר אפשרויות -
תפילין בהמה גסה מהודרים מעל 40 הידורים – "בנים אתם להשם אלהיכם"
₪3,400.00 – ₪3,650.00 בחר אפשרויות -
תפילין מהודרים מקשה א' מעל 50 הידורים מהודר מן המהודר – "קדושים תהיו"
₪4,300.00 – ₪4,550.00 בחר אפשרויות -
גופית ציצית צמר פתיל עבה, 100% צמר רחלים טהור עבודת יד
₪153.00 בחר אפשרויות -
גופיית ציצית צמר פתיל תכלת עבה, 100% צמר רחלים טהור עבודת יד
₪220.00 בחר אפשרויות -
גופיית ציצית פתיל תכלת עבה, 100% כותנה סרוקה עבודת יד
₪128.00 בחר אפשרויות -
טלית קטן / גופיית ציצית עבודת יד, פתילים עבים 100% כותנה סרוקה
₪70.00 בחר אפשרויות -
גופיית ציצית עבודת מכונה, 100% כותנה סרוקה
₪34.00 בחר אפשרויות -
גופיית ציציות לילדים 100% כותנה סרוקה
₪25.00 בחר אפשרויות
"אמר רבי מאיר.... וכשבאתי אצל רבי ישמעאל, אמר לי: בני, מה מלאכתך? אמרתי לו: לבלר אני. אמר לי: בני, הוי זהיר במלאכתך, שמלאכתך מלאכת שמים היא, שמא אתה מחסר אות אחת או מייתר אות אחת — נמצאת מחריב את כל העולם כולו."

תלמוד בבלי מסכת עירובין דף יג' עמוד א
קדושים תהיו – לתקן עולם במלכות שדי
מ 613 מצוות שנצטוו ישראל,
אין לך שום מצווה שתהיה אות ועדות כי אם שלשה מצוות, והם: מילה, שבת ותפילין
שנכתב בשלשתן אות. והם עדות לישראל שהם עבדים להקדוש ברוך הוא. ועל פי שנים עדים יקום דבר (מילה ותפילין)וכל אחד מישראל אינו יהודי שלם אלא אם כן יש לו שני עדים שהוא יהודי, הילכך בשבת ויום טוב שנקראים אות, פטורים מלהניח תפילין. הסמ"ג מצווה ג'


"…ולכן יאמר הכתוב במופתים למען תדע כי אני ה' בקרב הארץ, להורות על ההשגחה, כי לא עזב אותה למקרים כדעתם ואמר "למען תדע כי לה' הארץ", להורות על החידוש, כי הם שלו שבראם מאין ואמר "בעבור תדע כי אין כמוני בכל הארץ. להורות על היכולת, שהוא שליט בכל, אין מעכב בידו, כי בכל זה היו המצריים מכחישים או מסתפקים. אם כן האותות והמופתים הגדולים עדים נאמנים באמונת הבורא ובתורה כלה:
ובעבור כי הקב"ה לא יעשה אות ומופת בכל דור לעיני כל רשע או כופר, יצוה אותנו שנעשה תמיד זכרון ואות לאשר ראו עינינו, ונעתיק הדבר אל בנינו, ובניהם לבניהם, ובניהם לדור אחרון והחמיר מאד בענין הזה כמו שחייב כרת באכילת חמץ ובעזיבת הפסח, והצריך שנכתוב כל מה שנראה אלינו באותות ובמופתים על ידינו ועל בין עינינו, כמו שכתוב "והיה לך לאות ידך ולזיכרון בין עיניך…כי בחוזק יד הוציאנו ה' ממצרים" ולכתוב אותו עוד על פתחי הבתים במזוזות, ושנזכיר זה בפינו בבקר ובערב, כמו שכתוב "למען תזכור את יום צאתך מארץ מצרים כל ימי חייך", ושנעשה סכה בכל שנה:
וכן כל כיוצא בהן מצות רבות זכר ליציאת מצרים והכל להיות לנו בכל הדורות עדות במופתים שלא ישתכחו, ולא יהיה פתחון פה לכופר להכחיש אמונת האלהים. כי הקונה מזוזה בזוז אחד וקבעה בפתחו ונתכוון בענינה כבר הודה בחדוש העולם ובידיעת הבורא והשגחתו, וגם בנבואה, והאמין בכל פנות התורה"
הרמב"ן פרשת בא
קדושים תהיו מוצרי סת"ם מהודרים – תפילין למכירה, ניתן לרכוש דרכנו תפילין מהודרות מאוד עם הקפדה מדוקדקת על חומרות שונות ודיוקים באיכות התפילין, בתי התפילין נבחרים בקפידה והפרשיות נכתבות ע"י סופרי סת"ם מומחים עם כתב הסמכה. ניתן לרכוש אצלנו גם כיסוי תפילין, טליתות, גופיה ציצית, רצועות עור לתפילין, החלפת רצועות לתפילין, מזוזות, בתי מזוזה ותשמישי קדושה
שאלות?
רוצה לדעת יותר על התפילין הקדושות? איך מייצרים אותם? איך מניחים תפילין? הבדלים בהידורים, העוצמה הרוחנית שהתפילין מעניקות למי שמניח תפילין כשרות? מה פוסל תפילין ומה כדאי להקפיד כשקונים תפילין ועוד…
מובא בילקוט יוסף, שארית יוסף חלק א' מעלות וחשיבות הנחת תפילין
ציווה השם יתברך בתורה הקדושה ( בספר דברים ו' פסוק ח' ) "וקשרתם לאות על ידך והיו לטוטפות בין עיניך" ומצווה קדושה וחשובה זו היא אחת משלוש אותות שהם עדות לעם ישראל שאנחנו בניו של הקדוש ברוך הוא. אות שבת קודש, אות ברית המילה ואות התפילין. ונאמר בתורה הקדושה שעל פי 2 עדים יקום דבר, וכל אחד מישראל אינו יהודי שלם אלא אם יש לו 2 עדים – ביום חול תפילין וברית מילה ובשבת – שמירת שבת קודש וברית המילה. וכתוב בספר מנורת המאור ששלושת מצוות אלו מיישרות את האדם להשיג אמיתות השם!
ומצוות הנחת התפילין היא הגדולה שבמצוות עשה שבתורה הקדושה ומי שנזהר במצוות התפילין מצווה זו מכריעה את הכף לכף זכות ביום הדין.
שכר המקיים מצוות הנחת תפילין גדול מאוד, שמלבד שהקרן קיימת לו לעולם הבא – הוא זוכה לאכול פירותהן בעולם הזה ומאריכין לו ימיו ושנותיו. וכל המניח תפילין ומתעטף בציצית וקורא קריאת שמע ומתפלל מובטח לו שהוא בן העולם הבא. ואין אש של גיהנם שולטת בו, וכל עוונותיו נמחלין.
אומר הרמב"ם בספר אהבה הלכות תפילין פרק ד' כה', קדושת התפילין גדולה היא שכל זמן שתפילין על ראשו של אדם ועל זרועו, הוא עניו וירא ואינו נשמח בשחוק ובשיחה בטלה.
כד הקמח רבנו בחיי בן רבי אשר זצ"ל ערך תפילין
ראשך עליך ככרמל ודלת ראשך כארגמן מלך אסור ברהטים (שיר השירים ז׳:ו׳). דבר ידוע כי הדעות האמתיות כגון דעת אמונת חדוש העולם ודעת ההשגחה הפרטית במין אדם וכן דעת שהשכינה דבקה בישראל הדעות האלהי וכיוצא בהן לא תשלמנה כי אם בפעולות שיעשה האדם בידים ועם הפעולה תהיה הדעת ההיא קבועה בלב, דעת אמונת החדוש צריכה לפעולה והיא מצות השבת שעם הפעולה ההיא תשלם פעולת אמונת החדוש, וכן דעת ההשגחה הפרטית הדבקה במין אדם צריכה לפעולה והיא מצות המזוזה שמתוכה יתבאר לאדם ענין השמירה וההשגחה העליונית הפרטית המקפת את האדם, ושאין העולם השכל נמסר לכחות העליונים כדעת חכמי המחקר. וכן דעת רז"ל שהשכינה דבקה בישראל צריכה לפעולה והיא מצות התפילין כי מצות התפילין אות היא שהשכינה דבקה עמנו ושהיא מקפת כל הקצוות, וכדי שתהיה הדעת הזאת רשומה בלבבות נצטוינו לעשות בזה פעולה שתהיה זכרון לאותותיו ולמופתיו אשר הגדיל לעשות עמנו, ושנניח אותו זכרון בשני איברים המיוחדים שהם שרשי המחשבה ועיקרי כל הפעולות והן הלב והמוח, ושיהיי רצועות התפילין מקיפות את הראש ולכך נקראו התפילין טוטפות שהוא לשון פאר ותכשיט מלשון החכמים שאמרו ולא בטוטפת שהוא לשון פאה פרק במה אשה יוצאה (שבת דף נז) כי הוא התכשיט שהאשה מתקשטת ומתפארת בו, וזה להורות שאנו עם מקבלי התורה מתפארים בשכינה שבה תפארתנו כענין שכתוב (תהילים פ״ט:י״ח) כי תפארת עזמו אתה. והשכינה ג"כ מתפארת בנו כענין שכתוב (ישעיהו מ״ט:ג׳) ישראל אשר בך אתפאר. וכדי להודיע על גודל הפלגת הדבקות הוצרכו חכמי האמת לומר שהקב"ה מניח תפילין, ילמדו דעת את העם כי כשם שאנו עמו וצאן מרעיתו מתפארים בו בסיפור יחודו ונפלאותיו ומופתיו שעשה עמנו במצרים, כן הוא יתברך מתפאר בנו ומספר יחודנו שאנחנו גוי אחד בארץ מיוחד לחלקו, והוא שדרשו בפ"ק דברכות (דף ו) בתפילין דמארי עלמא מה כתיב בהו (דברי הימים א י״ז:כ״א) ומי כעמך ישראל גוי אחד, ומקשי שם ומי משתבח קב"ה בשבחייהו דישראל אין דכתיב (דברים כח) את ה' האמרת היום וה' האמירך היום א"ל הקב"ה לישראל בני אתם עשיתוני חטיבה אחת בעולם שנאמר (שם ו) שמע ישראל ה' אלהינו וגו' אף אני אעשה אתכם חטיבה אחת בעולם שנאמר (דברי הימים א י״ז:כ״א) ומי כעמך ישראל גוי אחד בארץ. נמצאת למד כי כונת התפילין בנו גם בהקב"ה הכל ענין אחד ורמז א', כי בנו הם אות על יחודו ובהקב"ה הם אות על יחודנו שהוא יתברך מתאחד עמנו גם אנחנו עמו וצאן מרעיתו, ואם כן פעולת מצות התפילין כדי לאמת הדעת ההיא שהשכינה דבקה בישראל. ולכך תמצא במצות התפילין רמז לשכינה והוא השי"ן שאמרו עליה חכמי האמת שי"ן של תפילין הלכה למשה מסיני: יש מתרשלין במצות תפילין שאינן זהירין בהנחתן מפני שחושבין שהתפילין צריכין קדושה וטהרה יותר מדאי ואין לאל ידם להתקדש ולהטהר כל כך שיהיו ראוים להניחם. והנה הם טועים במחשבה זו וחוטאים חטא גדול שלא בכונה אלא בתמימות לב, שהרי מצינו ס"ת מקודש וחמור יותר מן התפילין וכל אחד ואחד מישראל עולה וקורא בתורה וראוי הוא לכך ואין אדם מישראל נמנע מזה מפני קדושת ספר תורה. ואם בספר תורה כך אין צריך לומר בתפילין שיש בהן ארבע פרשיות של תורה בלבד, כי כיון שהוא נזהר ממה שהזהירו רבותינו ז"ל שלא יישן בהם ולא יפיח בהן ולא יכנס בהן לבית הכסא וכן יזהר שלא יניחם כשיש לו חולי מעים די לו בכך ועשה בזה הזהירות הראוי,
וכן אמר הכתוב (תהילים ס״ח:י״ד) אם תשכבון בין שפתים כנפי יונה נחפה בכסף כלומר אע"פ שאתם בגלות ושוכבין בין שתי האומות ארם וישמעאל יש לכם להשתדל במצות תפילין ושתעשה בהן כנפי יונה. ודרשו רז"ל במס' שבת (דף מט) פעם אחת גזרה מלכות הרשעה שמד על ישראל שלא להניח תפילין והיה אלישע בעל כנפים מניח תפילין פעם אחת ראהו קסדור אחד רץ מפניו רץ אחריו לקח תפילין בידו וכשהגיע אצלו אמר לו מה בידך אמר לו כנפי יונה פתח ידו והפריחן ובשביל נס שנעשה לאותו צדיק היו קורין אותו אלישע בעל כנפים. ומאי שנא כנפי יונה דמתילא כנסת ישראל ליונה שנא' (שם) כנפי יונה נחפה בכסף מה יונה כנפיה מגינות עליה כך ישראל מצות מגינות עליהן. וידוע שכל זמן שהאדם נזהר בהן הזהירות הראוי חובה עליו להניחן והוא עובר בהן אם אינו מניחן. כי מאחר שאין לו טענה שיוכל להפטר אינו נמלט מאחת משתים, או שיהיה פושע במצוה או שיהיה מורד וכבר מנו רז"ל (ר"ה פ"ק דף יו) קרקפתא דלא מנח תפילין מעולם פושעי ישראל בגופן, ולמדונו בזה כי מי שרובו עונות ויש באותן עונות עון זה שלא הניח תפילין מחמת מרד אי אפשר לו בשום פנים שינצל מעונש גיהנם שכן אמרו לא סגיא דלאו הכי. שנאמר (זכריה י״ג:ט׳) והבאתי את השלישית באש:
ומעתה כל מי שחננו השם דעה ובינה והשכל ונתן לו עינים לראות ואזנים לשמוע צריך הוא שיתבונן בגודל כח מצות תפילין כיון שהמורד בה ענשו חמור כל כך עד שמים יגיע שהוא נמנה מכלל עון פושעי ישראל בגופן אשר לא יצילו את נפשם מיד להבה, ועל כן יצטרך שתהיה המצוה הזאת רגילה בישראל ושתהיה מוחזקת בידם, כי כן היתה בכל הזמנים כלן היו הכל זהירין וחרדין במצות תפילין ובמצות ציצית וזולתם, אבל מיום שגברו הצרות ונתדלדלו הדורות וגזרו שמד שכל מי שיניח תפילין יפצעו את מוחו הוצרכו ישראל להתרשל במצוה זו מפני הסכנה ולא מסרו עצמן עליה כמצות המילה ועל כן היא מרופה בידם היום, ומצות המילה שמסרו עצמן עליה עדיין היא מוחזקת בידן וכל מצוה שלא מסרו עצמן עליה היא מרופה בידן, וכיון שביד האדם לקיים מצוה זו אין לאחד מישראל שימנע מזה על המחשבה שהזכרתי למעלה, כי כל אדם ראוי להניח תפילין כל זמן שהוא בריא וגופו טהור מן החולי והמדוה, ואין צריך עכ"פ שיהיה לו גוף נקי כאלישע בעל כנפים, הוא שטועין בו הרבה בני אדם מהמון ישראל גם קצת מן היודעים שחושבין שאין כל אדם ראוי למצות תפילין אלא א"כ הגיע למדרגת אלישע בעל כנפים שנעשה לו נס ושיהיה לו גוף נקי כמוהו. וזו היא הסבה שהמצוה הזאת מרופה בידם ולא יחזיקו בה, ולא ידעו ולא יבינו כי אין המאמר הזה אמור אלא בשעת השמד שאם המניח תפילין הוא כדאי ובטוח על עצמו שיעשה לו נס כאלישע בעל כנפים יש לו להניח תפילין בשעת שמד ואם לאו אין לו להניחם מפני הסכנה, אבל שאר כל המון ישראל שלא בשעת הסכנה חייבים להניח, וכל ישראל ראוים לכך כי כל העדה כלם קדושים, או יהיה ביאור המאמר לענין הנחתן כל היום כלו וזהו לשון גוף נקי שאם יש לו גוף נקי כאלישע ונזהר בהם הזהירות הראוי חייב להניחם כל היום כלו כמו שהיה עושה אלישע, אבל אם אין לו גוף נקי כמוהו די לו להניחן בשעות ידועות, ואין צריך לומר הגדולים שהם חייבין במצות תפילין ושהיא מצוה מוטלת עליהם, כי גם הקטנים צריכין להניחן כדי לחנכן במצות וכן אמרו במס' סוכה (פ"ג דף מ) קטן היודע לשמור תפילין אביו לוקח לו תפילין: